Openingstijden en contactgegevens 🕒
Openingstijden via Google altijd up-to-dateÂ
Cafetaria – Afhalen:
• Woensdag & donderdag: 16:00 – 20:00
• Vrijdag t/m zondag: 12:00 – 20:00
Cafetaria – Bezorging:
• Woensdag t/m zondag: 17:00 – 20:00
Eethuys – Bediening aan tafel:
• Vrijdag t/m zondag: 12:00 – 16:00
Na 16:00 serveren wij gerechten vanuit onze cafetaria. Bestellen kan dan eenvoudig in de cafetaria.
📢 Groepen vanaf 10 personen kunnen ook buiten deze tijden reserveren. Neem hiervoor gerust contact met ons op!
📧 info@eethuysdesteen.nl
📞 0521-588307 (telefonisch bereikbaar tijdens openingstijden)
Eethuys De Steen
Steenwijkerweg 155
8338 LB Willemsoord
info@eethuysdesteen.nl
- Zondag 10 september familiedag gehouden in eetcafé de steen. Heel erg geslaagd! Ontvangst met koffie en gebak, daarna een... read moreZondag 10 september familiedag gehouden in eetcafé de steen. Heel erg geslaagd! Ontvangst met koffie en gebak, daarna een spellen competitie met leuke en professionele begeleiding, VR experience en lekker eten! De dag kon zo worden ingevuld als wij zelf wilden. Bediening was ook erg vriendelijk. read lessAnja Bood
We zijn met het gezin wezen eten in het restaurant gedeelte en van te voren zag het er echt uit... read moreWe zijn met het gezin wezen eten in het restaurant gedeelte en van te voren zag het er echt uit als een soort eetcafé. Maar zodra je binnen komt krijg je direct het gevoel van warmte en alsof je thuis komt. De bediening is heel vriendelijk en ook de inrichting van het restaurant is werkelijk prachtig. Er zit een enorme geschiedenis achter die je ook op je placemat onder je bord nog terug kunt lezen. Verder is het er heel mooi afgewerkt en het belangrijkste namelijk het eten is werkelijk verrukkelijk. De voorgerechten zijn niet te luxe, maar wel met zorg bereid en zien er ook goed uit, ook de hoofdgerechten en nagerechten zijn beide zeer mooi en lekker. Zeker een aanrader voor iedereen om eens langs te gaan. read lessRobbert Pot
Zeer gastvrije ontvangst van onze groep van 23 personen op zaterdag 6 oktober jl. Gastheer Arjan had een bloemrijke vertelling... read moreZeer gastvrije ontvangst van onze groep van 23 personen op zaterdag 6 oktober jl. Gastheer Arjan had een bloemrijke vertelling over de geschiedenis van Willemsoord.Sandra ter Horst
Wij hebben heerlijk gegeten en het menu 'Gouden Gehaktbal Du Chef' vinden wij een aanrader! read less
Eten was lekker voor een goede prijs. Daarnaast kregen we tijdens het wachten en VR bril op. Konden we achtbanen... read moreEten was lekker voor een goede prijs. Daarnaast kregen we tijdens het wachten en VR bril op. Konden we achtbanen rijden. In het menu staat geschiedenis van de kolonie/omgeving. Ook is er een VR tour die je kan volgen over de geschiedenis. Buiten kan je mini golfen kleine opzet. Leuk personeel. Lekkere sfeer. read lessTamara Besseling