Vraag nu gratis een offerte aan voor uw groeps-uitje
Voor een snelle offerte belt u met: 0521-588307 of vul hieronder uw gegevens in en u ontvangt binnen 24 uur een vrijblijvende prijsopgave.
- Gelske Plat- Zwaaneveldt
Vanavond heerlijk gegeten bij de Steen. Gastvrij, gezellige sfeer, vlotte bediening en lekker eten zijn zomaar enkele steekwoorden die de... read moreVanavond heerlijk gegeten bij de Steen. Gastvrij, gezellige sfeer, vlotte bediening en lekker eten zijn zomaar enkele steekwoorden die de Steen waarmaakt.
Een aanrader voor wie eens in de Kolonie vertoefd. read less
Geweldige avond gehad in eetcafe "De Steen" . De ingrediënten die er worden gebruikt zijn superRoos Hoekstra
Gezelligheid, sfeer, gastvrijheid en... read moreGeweldige avond gehad in eetcafe "De Steen" . De ingrediënten die er worden gebruikt zijn super
Gezelligheid, sfeer, gastvrijheid en heerlijk eten stond er deze avond op het menu.
Zeker weten dat we terug komen, want we hielden geld over voor een volgende keer, goede prijsverhouding. read less- Natasja Scheffer
we hebben afgelopen zondag een geweldige familiedag gehad hier. Met een gezellig ontvangst, leuke spellen en heerlijk eten als afsluiter.... read morewe hebben afgelopen zondag een geweldige familiedag gehad hier. Met een gezellig ontvangst, leuke spellen en heerlijk eten als afsluiter. Zeker een aanrader!! read less - Wiesje van Wolfswinkel
Vanavond heerlijk gegeten, ondanks de drukte was er snelle en vriendelijke bediening. Zelfs de kinderen waren enthousiast en geven het... read moreVanavond heerlijk gegeten, ondanks de drukte was er snelle en vriendelijke bediening. Zelfs de kinderen waren enthousiast en geven het restaurant als cijfer een dikke 10! Mede dankzij de VR brillen hebben de kinderen zich erg goed vermaakt. Heerlijke menu’s, voldoende grote porties en leuke kindergerechten. read less - Monique van Proosdij
Onze familiedag hebben we dit jaar hier gevierd en alles was prima geregeld, ook voor mij met mijn koemelkallergie.
We hebben... read moreOnze familiedag hebben we dit jaar hier gevierd en alles was prima geregeld, ook voor mij met mijn koemelkallergie.
We hebben top dag gehad met vriendelijke en behulpzame bediening en een gezellige gastheer en vrouw.
kortom ; een echte aanrader. read less - Super leuk arrangement, klootschieten plus. Goed verzorgd, rekening houdend met dieeten en wensen van een ieder. Vriendelijk en gastvrij personeel... read moreSuper leuk arrangement, klootschieten plus. Goed verzorgd, rekening houdend met dieeten en wensen van een ieder. Vriendelijk en gastvrij personeel en heerlijk eten. read lessNiela van der Bij
- Leuke bediening, de lekkerste gehaktbal, lekkere zitplaatsen op een zonnig terras, biertje erbij en genieten maar. Wij vonden het... read moreLeuke bediening, de lekkerste gehaktbal, lekkere zitplaatsen op een zonnig terras, biertje erbij en genieten maar. Wij vonden het top en komen zeker nog weer eens een gehaktbal happen � read lessMuriëlle de Vos




